Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňa 2.5.2016 a ruší všetky predchádzajúce ustanovenia a zvyklosti súvisiace s vybavovaním reklamácií a zárukou na tovar.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto Reklamačného poriadku.
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na príslušný subjekt Alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „ARS“) po tom, čo predávajúci na jeho žiadosť o nápravu porušenia jeho spotrebiteľských práv odpovedal zamietavo, prípadne na jeho žiadosť neodpovedal viac ako 30 dní. Orgán kontroly nad dodržiavaním povinnosti zákona č. 391/ 2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, okrem dodržiavania tejto povinnosti v sporoch, ktoré sa riešia pred Úradom pre reguláciu sieťových odvetví a pred Úradom pre reguláciu elektronických komunikácii a poštových služieb. Odkaz na orgány ARS: http://www.mhsr.sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-iir/146965s
V Lučenci 2.6.2015
Schválil: Ing. Kvetoslava Dedinská, majiteľka firmy